I am back

Jag är så sugen på att blogga, men har inte tiden just nu, nu ska jag ju jobba, snart i alla fall. Men i eftermiddag tror jag att jag kommer ha lite mer tid

Jag har inte varit hemma de senaste två kvällarna förrän senare än vanligt, trött har jag också varit så tiden vid datorn på jobbet har fått räcka inte mer dator hemma också

I onsdags var jag alltså äntligen och fixade mitt hår! Det är lite ljusare och lite mer formbart, underbart!

Igår blev det först en stund på stan med Annica, en god tonfisk macka på Fräcka Fröken och sen ett jagande efter semlor. En väldigt snäll kille på ett ställe plockade fram en semla under disken och vips satt vi där med innerstans sista två semlor :) Det var den första för i år och absolut inte den sista

Igår var då sopmötet i vår bostadsrättsförening, att stänga igen sopnedkasten har blivit uppskjutet till Maj eftersom det hade dykt upp ett par praktiska problem. Bla så får inte sopbilarna backa in på gårdar, arbetsmiljösäkerhet. Det är viktigt sånt där och att det följs och en sak var att om de backar och det är barn runt  bilen kan en olycka hända. Ändå finns de dem som inte ser något problem och ska argumentera, så tröttsamt att lyssna på. En del vill helt enkelt bara inte... Sen kom den roliga frågestunden om hur man sorterar :) Det dök upp alla möjliga frågor, men den bästa var ändå från en man "Var ska man kasta cykeldäck, radergummin och andra gummin", typ alla började skratta :)

Ha nu en bra Fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

så jobbigt när man har lust men inte tid :P

2010-01-22 @ 10:49:15
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad härligt att höra:) trevlig fredag på dig nu!:) kramar!

2010-01-22 @ 11:06:59
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Camilla

Maria - livet i Milano ☆: Ja precis

Karin Olofsson: Tack

2010-01-23 @ 16:53:01
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0