Morgonstund

Ja idag ska jag jobba, vilken liten kort vecka jag börjar med torsdag+fredag sen är jag helg ledig :) Först en liten runda i bloggvärden tillsammans med frukost och en kopp kaffe

Jag har ju glömt visa vad min sambo köpte på rea'n, en liten espresso maskin. Den gör grymt gott kaffe och är liten och smidig


               Bild lånad från OBH Nordica

Nu gör jag lätt en kopp kaffe på morgonen utan att behöva sätta igång hela kaffebryggaren och diska den efter mig. Det blir endast en liten kopp som smakar underbart och är väldigt enkel att diska

Min favorit smak är Coffee Crema Gusto, intensiv och mild smak


               Bild lånad från OBH Nordica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0