Ny frukostvana


        Bild lånad från itrim

Jag var på gymet klockan 7 igår, jag tränade :) Vet ni, jag tyckte det var kul!! Bland de första gångerna i mitt liv jag uppskattade träning. När jag kom dit var jag lite stel i min rygg (tidig morgon), men efter instruktioner hur varje station går till och några varv senare så kände jag mig både piggare och mjukare i kroppen. Maskinerna är enkla, inga inställningar att hålla på med. Varannan station är antingen en step bräda eller en jogging platta och varannan är en styrke maskin. Träningen kändes varierad, enkel och rolig

När jag skulle gå passade jag på att köpa en av deras nya måltidsersättningar - Frukostgröt med äpple och kanel. En potion innehåller endast 145 kalorier. Jag har haft en väldigt bra frukostvana men under hösten övergick jag åter till smörgåsar. Jag vill egentligen bara äta något som är snabbt och gott på morgonen, något som jag håller mig mätt på. På måndag ska jag börja testa gröten
 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tsss! Hurtbulle! Jag har provat att gå på pilatespass 7.15 någon morgon, men min kropp har ingen ork den tiden på dygnet.

Låter lovande vännen!

Gröten såg spännande ut också. Betyg/omdöme önskas. :)

Kram och trevlig helg!

2010-01-30 @ 10:10:55
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Camilla: På morgonen är nog då jag är piggast, riktig morgon människa som jag är. Tack!

2010-01-30 @ 19:32:55
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0