Lördags shopping

Vi har varit på stan en stund på förmiddagen, en härlig promenad ner i det vackra vädret. Nu känns det verkligen att våren är på gång, solen lyser och snön har snart smält bort

Det blev lite shopping, jag hade en 20% rabattkupong på Åhléns. Vad jag köpte för den ska ni få se lite senare. Jag tänkte visa er ett par shorts jag hittade på Gina, men de finns inte kvar i webbshoppen så det får vänta det också

Ett planerat köp blev det - Stråhatten från Åléns! Men inte den naturfärgade för den var mer gul... Det blev en vit med svart band istället - Sommarkänslan har redan infunnit sig hos mig!



Tänk om lite mer än en månad så ligger vi vid poolen eller en vit strand i 35 gradig värme och bara jäser! Det ska bli helt lovely
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Stråhatt, I like!

Blir det nån utgång ikväll då?

2010-03-20 @ 13:41:56
URL: http://colorelle.se
Postat av: Camilla

Ulrika: Jag också!! Nej inte den här helgen

2010-03-20 @ 17:15:47
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0