Dagens I-lands problem

Brukar ni råka ut för I-lands problem? Tell me!

Vi har i alla fall fått ett här hemma... Nyss hemkomna från Media Markt med en ny 42'' LCD TV upptäcker Christian att den gamla 37'' LCD TV'n är för stor för att få plats i sovrummet - Vi har sned tak där som gör att det fattas några centimeter!!

Vad gör vi nu då - Vet inte?.... En ny i sovrummet hade varit toppen eftersom vi tittar mest där - Men nu har vi istället två TV till vardagsrummet. Vet ni vad jag sa "I told you so" - Han sa att han hade mätt men icke höjden (Tjejer - hur kan man missa det?)
Sista förslaget han kom med nu var att vi säljer 37'' TV'n och köper en till ny TV en 32'' till sovrummet - Ja så får det nog bli!

Update kl 21.24 : TV'n ska bytas med Christians bror - Han ska ha vår 37'' vi ska ha hans 32'' LCD TV istället. Problem solved!


Den här TV'n skullle....


... Stå på den byrån var det tänkt
 


Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe, inte lätt det där ;) Men visst har man i-landsproblem ibland. Nu t ex får vi ett grafikkort över till datorn, och kan inte bestämma oss för var vi ska göra av det... alla våra 3 (!) datorer har redan... :)

2008-08-12 @ 18:59:50
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Haha, japp, sånt hade jag kunnat råka ut för. Jag har en sambo som brukar mäta före köp så därför händer det inte mig. :)

2008-08-12 @ 20:18:46
URL: http://www.amelia.se/kathe
Postat av: Camilla

Mia: Ja vad ska man göra ;)

Käthe: Tur du har :) Önskar jag hade lagt mig i lite mer, jag släppte honom helt lös utan mitt 150% kontroll behov...

2008-08-12 @ 21:27:28
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0