Midsommar

Vad gjorde jag igår då? Jo hade ont i magen & mådde illa

Midsommarafton började med en jätte god frukost. C gick till ICA Strömmen och köpte färskt bröd till oss och ishavssallad till mig. Den där ishavssalladen förföljde mig hela dagen kan man säga. Jag åt två mackor som jag iof tyckte smakade lite syrligt - men men jag brukar köpa Skagenröra så jag tänkte att det är väl skillnaden. Den hade en lite annourlunda färg också - mer genomskinlig än creamfraich vit... När vi var klara skulle C sätta på locket och titta vad det stod där "23.05.08" EN MÅNAD EFTER UTGÅNGSDATUM. Trodde ni ICA har lärt sig efter köttfärshistorien - Tydligen inte!!

Äckliga burken ligger och väntar i kylen på att ICA ska öppna
Update: Kompenstationen var 36 kr istället för 18 kr som burken kostade. Mer var visst min midsommarafton med ont i magen och illamående visst inte värd.
Vad tycker du?


 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy vad illa!!!

2008-06-21 @ 10:04:07
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tack gumman, det stämmer alldeles utmärkt. Jag kan inte fatta att de åker dit på ungefär samma sak med köttfärs/kött mm. Mer än en gång!! Har oxå handlat gammal mat där.

Ha en bra dag iaf.

MVH

Kristina

2008-06-21 @ 11:56:40
URL: http://myter.blogg.se/
Postat av: Malin S

Fy va tråkigt ! Jag tycker de borde kompenserat mycket bättre faktiskt.

2008-06-22 @ 10:43:46
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0