Skinnjacka del 2

Idag kom skinnjackan jag beställde från La Redoute. Jag gillar inte modellen, kan i och för sig bero på att jag nog tog en storlek för stort men ändå. Det är synd för den väger inget och är hur mjuk som helst i skinnet.
Jag kan ibland ha problem med tunga jackor, efter en hel dags shoppande värker ryggen och axlarna. Men  tyvärr...

Om någon har letat efter en i stl 44 (som en stl 42) och är intresserad så kan jag sälja den för 1 350 kr med frakt, hör av dig snarast. Nypris är 1 499 kr + frakt

image465

Kommentarer
Postat av: Fredricas Modeblogg

Jag skickade till din privata adress. Får hoppas den kommer imorgon då! Hör gärna av dig när det kommit fram så jag vet :)

2008-03-18 @ 16:25:21
URL: http://fredriiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0