Måndag morgon!

Humör: Wihoo det är måndag - Not! Tänk om jag kunde känna så
Gjort: Sovit till 6,30
Planer: Fixa till mig äta frukost och sen jobba. Vi har möte hela dagen idag - Förberedelser inför det som komma skall
Ser på: Skrållan gick under sängen
Lyssnar på: Rix
Läser: Snart NT. Det bästa med morgonen är ändå tidningen
Dricker: Inget än
Äter: Inget än
Bästa: Ny vecka nya tag
Sämsta: Nej nåt sånt ska vi inte tänkta på
Barn: Nope
Väder: Mörkt och kallt
Dagens tanke: Hur mycket hinner jag på jobbet innan mötet? Flera telefonsamtal behöver ringas, bla till en dansk leverantör, jag förstår inte vad de säger
En nyhet: Skriv nåt ni i kommentarsfältet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0