Jag gillar inte alls ...

... telefonköer!!!

Först tog jag mig i kragen och ringde för att säga upp en tidning, jag har liksom inte fått det gjort. Lite förvånad blev jag när rösten sa att jag hade nr 95 i kön!!! Det tog ett tag men fram kom jag och tidningen är uppsagd

Nu då... Jo jag sitter i en ny kö för att fråga om bilskatten, 6 minuters kö sa de... Vem vill egentligen fråga om när flera tusen ska betalas? Jag sa liksom till Christian att det där inbetalningskortet kommer väl när det kommer. Men riktigt så enkelt var det visst inte sa han då. Betalas den inte tid så kör man en oskattad bil, inte alls lagligt, nämen fy
De svarade och vår fråga är löst, ingen fara på taket allt var som det skulle

Men vad det är trist med telefonköer, inte konstigt att jag drar mig för att ringa de samtalen
 

Kommentarer
Postat av: fashionhaggan

ja telefonköer är asjobbiga, finns det nåt värre, men har egentligen tid att sitta i dom? Jga tror dom gör det med flit, fär att man ska skita i det.

Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 11:17:31
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Camilla

fashionhaggan: Ja det var så nära att jag la på, men då tänkte jag att då blir det ju aldrig av

2009-12-31 @ 14:00:08
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0