Hello

Lite dåligt med inläggen här, har haft lite torka i mitt huvud vad jag ska skriva om. Lika bra att låta bli då. Nu sitter jag här och dricker nyponsoppa från Provivia, har fått för mig att den ska vara bra. Snart ska jag till jobbet, min nedräkning til semestern börjat 7 dagar kvar att jobba sen är jag ledig i 16 dagar i sträck! Jag är tröttare än tröttast och känner att semestern är mer än välbehövlig den här gången. Jag kan bara inte ta mig ur sängen tidigt den här veckan utan går upp mer än en timmer senare än vanligt med många pust och stön... Sen blir jag visst inte människa på hela dagen utan längtar bara tillbaka till sängen

Lite semesterplaner har vi i alla fall trots att det är en ganska kort semester
Igår kom jag på att jag nog vill att vi åker till Kolmårdens djurpark en dag på semestern, länge sen jag var där nu. Vi åker till Helsingborg innan Malmö och hälsar på en vän, sen blir det Malmö i 4 dagar. En tur till Köpenhamn ska vi åka på då. Förhoppningsvis så kommer det vara soligt och varmt för jag vill åka och bada. Härliga hela dagar vid en liten sjö, med lite sallad till lunch - Härligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0