Testing


Bild lånad från Maybelline

Jag testar just nu en ny concealer gjord av mineraler. Min erfarenhet säger att de flesta concealers täcker för dåligt eller kladdar under dagen. Den enda jag verklen gillat är den med 3 st färger från Make Up Store, tyvärr tycker jag att den är lite kakig och torr och då framhäver rynkorna under mina ögon

Den här gången var jag nyfiken på att testa en flytande och såg att denna hade kommit från Maybelline. Att den är gjord av mineraler är ett plus eftersom jag är ganska känslig under ögonen

Men just nu genomgår den mitt test - Jag är i Oskarshamn och jobbar, detta medför att jag promenerar ca 20 min från bilen tills jag är på mitt kontor, det är blåsigt och jag jobbar långa dagar. Alltså många saker att se om den klarar av! Vi får väl se vad jag tycker på torsdag när jag testat den i två dagar under hårda omständigheter
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kul, älskar tester!

Skulle vilja ha en rescension på deras flytande mineralfoundation ovkså... blink blink

2009-03-24 @ 15:35:34
URL: http://familyaffair.blogg.se/
Postat av: moonzanna

Hej !

tänkte bara tipsa om att du nu kan vinna ett HELT VALFRITT plagg ifrån Paprikastore.se på min blogg.



På sajten finns det märken som Fornarina,Ed Hardy, Koola Anna, De Palma och både tjej o killkläder att välja på.



Titta in och önska dig ett plagg du oxå !



Vänliga hälsningar

MZ

Http://moonzanna.blogg.se

2009-03-24 @ 18:03:34
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Ska bli intressant att läsa sen.

2009-03-24 @ 19:44:53
URL: http://www.amelia.se/kathe
Postat av: C a m i l l a

Jag har en suuuperbra concealer från Dermalogica som både är svagt färgad och återfuktande. Den heter "total eye care" och duger jättebra 99% av dagarna. De dagar man är extra trött och mörk under ögonen brukar jag dutta på lite extra täckstift från Maybelline.

2009-03-26 @ 18:21:16
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0