Kväll

Jag är inne i en sån där period när det händer mycket och känns som att dagarna och nätterna bara snurrar förbi! Mycket är jobb, men även privata roliga saker. Idag var en kväll som jag inte hade något inbokat och hade tänkt att sluta vid 16 för att sen bara slappa. Jag är ju en såndär person som har behov av att bara göra inget ibland, bara vara

Min syster ringde och frågad om hon och Herman skulle komma förbi en stund, ja men visst så kul! Från jobbet kom jag iväg vid 17 istället för 16, men vad gör väl en timme. Sen hade jag visst fått för mig att bjuda på päronpaj imorgon på jobbet, ja eftersom jag fyllt år och många är på kontoret imorgon, alltid trevlig att fika. Tvättstugan var ju såklart bokad också, dags att tvätta lakan

Jag mötte min syster lite efter 17, handlade saker till pajen, vi köpte med oss pizza. Käka pizza, prata med syrran om hennes jobb och tider, prata med Herman om hur det hade varit på dagis. Sen ringde mamma, henne har jag inte hunnit prata med på hela veckan så vi pratade en bra stund. Kom på att jag inte börjat med pajen, tvättstugans tid började. Jag gjorde smet och fixade paj medans Christian startade tvättmaskinen. Nu sitter jag här i soffan och ska snart till tvättstugan för att ta ur lakanen, ta ut pajen ur ugnen, hitta lakan att ha i sängen. Kom på att jag skulle ju ha fixat naglarna ikväll, nope ett projekt för en annan kväll! Slappa kan jag göra en annan gång märker jag...

Hur gör ni som har barn? Får ni nånsin sitta ner?
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja ibland rullar det verkligen på för fullt, har själv en sån vecka nu även om det är mkt skoj o inte bara jobb :)

2009-05-15 @ 10:48:57
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

1.cover your mouth

2.make a wish in hand

3.tommorow will be your best day ever

4.post comment three times

2009-05-15 @ 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0