Enkätfrågor

Dagens ämne verkar bli skönhet här på min blogg, hoppas ni gillar dem
Via Molly hittade jag till Pia's enkät

Här kommer mina svar - Svara ni också!

Jag som svarar är: 30+

Som rengöring använder jag:
Ögonmakeup remover från Åhlens
Rengöringsgele från Nivea
Ansiktsvatten från Apoliva och ibland Clerasil

Dagkräm/nattkräm/ögonkräm:
Dagkräm, Boots no 7
Nattkräm, Apoliva
Ögonkräm, ingen

Concealer/foundation/puder:
Concealer, Make Up Store
Foundation, Id
Puder, Id eller IsaDora

Andra produkter jag använder i ansiktet är:
Någon gång ibland en ansiktmask
Vanilj färgad kajal från Make Up Store
Brun kajal från Lancom
Ögonskugga från Make Up Store
Mascara från Dior
Solpuder från Chanel
Ögonbrynspenna från IsaDora
Läpplans från Dior

Mina bästa knep för att se pigg och fräsch ut är:

Dricka vatten
Sova ut
Rengöra huden ordentligt
 

Kommentarer
Postat av: johanna

SNYGG BLOGG

Måsta bara älska headern på buzzloop.se :)

kram Johanna

2009-11-29 @ 18:54:19
URL: http://buzzloop.se
Postat av: Camilla

Johanna: Tack

2009-11-29 @ 18:57:07
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0