Nytt i min sminkväska



Jag har lärt mig använda i.d. och det var slut här hemma förra veckan. Sen dess har jag provat både flytande väldigt täckande foundation, trivs inte i det dagtid och foundation+puder i ett, helt ok. Men det är i.d. som jag gillar bäst så jag beställde mig en ny stor burk från Tradera. Efter lite provande av olika nyanser har jag kommit fram till att Medium Beige är den rätta för mig. Jag passade också på att köpa en kabuki borste när jag ändå var igång. Titta här hos Flippaut för att se hur snyggt det kan bli med i.d.

Den här gången köpte jag från BigEvilSister - Kan jag rekomendera!
 

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Nej, vad ledsen jag blir för din skull.. Alla mina tankar går till dej! Stor varm kram.

2009-11-19 @ 20:05:48
URL: http://beatas.se
Postat av: Anette

Kul att höra att du är nöjd! Har aldrig testat men hör fler och fler som blivit "frälsta" :) Min kompis J som jag var i Sthlm med är duktig på smink och gillar id Bare M. Vi spanade på en del i Sthlm och jag tror ska testa nån av deras ögonskuggor. Använder inte foundation, men skulle gärna lära mig nån gång om jag orkar ta tag i det...



(Men tänker som du också köpa på Tradera eller annars HQHair som jag handlat från förut...)

2009-11-19 @ 21:43:10
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag är också helt såld på i.d Bare Minerals smink!!

Det tog ett tag innan jag "kom på" hur man sminkade sig för bästa resultat med ett foundation i pulverform, men nu, efter lite träning, är jag helsåld på produkterna!!



Jag köpte också ett foundation på Tradera för bara några dagar sedan, helt otroligt bra pris om man jämför med vad det kostar i butik.

Dock skrämde min sambo upp mig lite med att fråga om hur jag visste att det verkligen var "äkta" smink jag köpt. Det förekommer ju en hel del kopior av olika märken på Tradera.



Men jag har ingen aning om hur man ser det, det lär väl märkas när man använder det om inte annat...:-/

Har du köpt i.d på Tradera förut??



// Kram Marie

2009-11-19 @ 22:01:00
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Beauty By Beata: Tack

Anette: Ja den här är lite svår att vara utan, blir liksom sminkad utan att det blir för mycket

Marie: Jag har bara köpt i.d. på Tradera, det har fungerat jätte bra

2009-11-20 @ 05:45:18
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0