Till ögonbrynen

Jag har sökt lite efter en ögonbrynspenna som mer är grå/beige än brun, inte har jag hittat någon i den färgen heller. Men det märke jag helt hade glömt bort var IsaDora - Igår på Åhléns inhandlades en i exakt den färgen jag ville ha. Idag har jag provat den och tänkte berätta vad jag tycker

Nr 23 Cashmere

- Lagom hård, vilket gör att det är lätt att måla lagom mycket
- Borste i andra änden, bra att fixa formen med
- Priset var bara 80 kr så den är budget
- Färgen chashmere passar nog både oss som är mörka och ljusa, naturligt resultat
- Har suttit fint på hela dagen utan att försvinna eller kladda

Betyg 5 av 5
 

Kommentarer
Postat av: Emmah's Closet

Isa Doras ögonbrynspennor är grymma!:)

2009-11-28 @ 18:14:13
URL: http://emmahscloset.devote.se
Postat av: Camilla

Emmah's Closet: Ja jag kan inte göra annat än att hålla med

2009-11-28 @ 18:23:06
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0