Marknadsundersökningar

Det blev en fika på stan med Annica efter jobbet idag. Hon hade lite ångest över att hon inte ville träna och jag var allmänt bored så jag föreslog en fika och hon var inte sen att nappa :) Väldans trevligt och en god räkmacka åt jag

Sen en lite vinglig färd hem eftersom Annica provar ut nya linser och de kanske inte riktigt var något för henne ;) När jag kom innanför dörren så ringde telefonen, såklart något konstigt nummer som jag inte alls kände igen

"Hej jag heter Niklas och ringer ifrån ..... (glömt vad han sa) ett av Sveriges största marknadsundersöknings företag". I mitt huvud börjar det mala lite ursäkter, jag brukar faktiskt vara med på korta undersökningar men kände liksom bara inte för det just idag. Skulle jag säga att "Tyvärr jobbar jag med marknadsundersökningar så jag får inte vara med" eller "Jag vattnar bara blommorna de är hemma om en månad igen". Han fortsatte "Jag söker den i ert hushåll som är mellan 18 och 65 år och röker". Där hörde jag något RÖKER, "Nej det gör ingen här". Han tackade för sig och vi la på. Haha så bekvämt, jag behövde inte dra någon vit lögn för att slippa jag var helt ärlig!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jasså den har jag inte testat, har bara testat loreals och den gillar jag jättemycket. Men eftresom denna bara kostar hälften så mycket och jag har höst massa bra om den så tänkte jag prova, tänkte visa resultatet imorgon :)

2009-10-09 @ 22:36:24
URL: http://ewlwiwn.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hehe ja det där me 15 stämer jhu, men ja tänkte mer på 10 tal :D hehe

2009-10-10 @ 08:34:03
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Elin: Du kommer gilla den!

Lisa: Ja :)

2009-10-10 @ 09:34:57
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0