Mot Fredagen

Snart börjar fredagen! Jag ska bara sitta och blogga lite, jag är alltid en "ska bara" och sen rusar jag till det jag ska :) Bra eller dåligt vet jag inte, lite stressande å ena sidan men jag blir ju alltid klar med något när jag "ska bara"

Det blir en helt vanlig fredag på jobbet, jag vet inget annorlunda som väntar. Jag har ett gäng med förfrågningar ut hos leverantörer som jag ska följa upp. Ett par fakturor ska fixas också

Efter jobbet ska jag ner till stan och gå på en synundersökning. Efter 5 år har jag äntligen hittat ett par glasögon som jag gillar, som sitter bra på mig och som jag passar i. Det var av en slump jag hittade dessa faktiskt. Sist när Annica och jag var i Stockholm så skulle hon köpa linsvätska på Synsam, jag strosade runt i butiken och hitta "de perfekta glasögonen". Det jag gjorde var helt enkelt att gå fram till kassa förklara att jag inte bodde i Stockholm men ville köpa dem hos Synsam i Norrköping och hon skrev upp art.nr. Sen har Synsam här i Norrköping beställt hem dem åt mig



När synundersökningen och beställning av glasögon är klar så ska jag hemåt och sen kommer Annica. Vi ska fredagsmysa med sushi och smågodis framför Idol. Christian ville visst ut och dricka öl men det var ingen som nappade igår så han är nog med oss istället
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina på dig ! Vad är det för art nr och modell ?

2009-10-23 @ 09:43:29
Postat av: Anette

Wow, de är ju jättesnygga på dig!

2009-10-23 @ 15:55:08
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anonym: Tack. Det är ett par Fendi med art. nr. 745 214 5218

Anette: Tackar!

2009-10-23 @ 18:20:32
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Mia Lindberg

Ursnygga! Du passade verkligen i dom :)

2009-10-25 @ 21:58:50
URL: http://mialindberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mia Lindberg: Tack! De ska var klar om en vecka ungefär

2009-10-26 @ 06:59:08
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0