De ska få en plats högt upp

I förrgår var jag inne på Casa Nova och kikade runt lite på allt fint de har - De här två krukorna/vaserna/värmeljushållarna hittade jag. Men eftersom jag brukar vilja fundera ett tag så gick jag därifrån utan att köpa dem

Sen igår på dagen bestämde jag mig för att de skulle inhandlas. Jag slutade ganska sent och de stänger kl 18, den spårvagn som äntligen kom skulle egentligen varit framme 3 min i sex vid Södertull, men eftersom den var försenad pga halkan så kom jag försent, Casa Nova hade stängt...

Jag knackade lite på fönstret och en tjej kom och öppnade, jag frågade om jag skulle kunna få komma in och köpa det jag redan hade bestämt mig för. Det gick jätte bra! Så glad jag blev :)

De ska nog få sin plats uppe på köksskåpen - Men frågan är bara vad jag ska ha i dem? Tips någon?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0