Julfest

Ikväll blir det julfest med mitt jobb - Vi ska vara på Laxholmen. Ska bli så gott med årets 2:a julbord, julmat är nog bland det godaste jag vet - Allt står där uppdukat på fina dukar och man äter precis så mycket man vill av bara de rätter som man vill äta av, mums! För min del äter jag alltid mest av allt som finns på fiskbordet, sill, lax, makrill osv. På Fredag är det dax för nästa julbord och sen är det ett inbokat den 18 också. Sen på Julafton då blir det som allra bäst för då är det mammas julmat som ska ätas

Nu till det här med fest ikväll - Vad ska jag ha på mig? Det får absolut inte vara något för tajt, tänk vilken mardröm om inte maten får plats ;) Jaja någonstans där inne i garderoben ska det väl ändå finnas något som passar för tillfället
 


Kommentarer
Postat av: Kristin

Mitt gammla jobb ju. Hoppas kocken gör lika god fisk som förr, mums!

2010-12-08 @ 18:33:38
URL: http://kristys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0