Nä fy

Jag har sovit så illa i natt - Sämre än på mycket mycket länge... Egentligen var min plan att jag skulle gå och jobba ett par timmar idag, imorgon och sen vara ledig på Torsdag. Men officiellt är jag faktiskt ledig, jag har semester så idag jobbar jag inte. Det får istället bli Onsdag och Torsdag (tror jag), spelar ingen större roll för mig

Undrar egentligen vad som hände - Jag var som vanligt lite trött när vi tittade på tv och vid 21.30 tog jag en liten paus i tittandet om vi säger så... Sen när de tre CSI avsnitten var slut kl 23 så skulle jag sova. Det slutade med att jag var kissnödig hela hela tiden, så fort jag la mig ner så kom det tillbaka, tror dock det mest satt i huvudet. Sen var jag inte trött längre, låg bara där och vred och vände mig. Christian snarkade och jag petade på honom många många gånger... Sista gången jag tittade på klockan var den 2. Sen vet jag att jag slumrade till och drömde någon hemsk mardröm om ett hus som brann. Jag vaknade och så var det kört igen! Den där tunga sömnen som alltid kommer till mig direkt när jag somnar den dröjde nog till klockan 3

Jag tror att jag har sovit bra och mycket de senaste nätterna och igår eftermiddag slumrade jag och Wilma i soffan nån timme. Sen den där lilla vilopausen framför tv och så vips var jag inte trött längre. Det dumma är att jag gick upp vid 7.30 och kommer garanterat vara trött i eftermiddag igen. Ska hålla mig vaken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0