Fredag yihoo!

God Morgon på er alla som är vakna. Jag har varit vaken en stund redan, strykt en väldigt skrynklig silkes skjorta, jag var nära på att ge upp! Sen har jag ätit fruktosten också, det blev ingen gröt idag för mjölken var slut istället åt jag 2 ägg

Jag har en eller två anledningar till varför jag inte har skrivit så mycket den här veckan

Det ena gör mig nervös, stora förändringar på gång, många saker är ? fortfarande. Idag trodde jag att jag skulle veta allt, men så blev det inte. Jag vet faktiskt inte när jag får veta...

Det andra är såklar mitt bultande bakhuvud. Hur länge ska det dröja innan penicillinet verkar? Jag fick 20 tabletter och har ätit 6 st, det känns fortfarande lika. Jag är öm och har kvar knölen som är stor som en ärta... Hade den är infektionen suttit någon annan stans på kroppen hade jag inte tänkt så mycket på den. Men det är ju mitt bakhuvud som drabbats

Nej nu ni måste håret blåsas, plattas och sminken på sen är det dags för veckans sista arbetsdag. I eftermiddag ska vi på 6 års kalas
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Stora förändringar, det lät väldigt spännande...:-)

Hoppas värken försvinner snart, så att du kan få en skön ledig helg!!



// Kram Marie

2010-02-12 @ 08:36:26
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Anette

Förresten, blir nyfiken på vad det är för förändringar :) Hoppas att det är bra saker på gång!!! Kram

2010-02-13 @ 22:58:05
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Marie: Jag kommer berätta mer längre fram. Tack det hoppas jag också

Anette: Jag kommer nog berätta om någon vecka eller så

2010-02-14 @ 08:11:15
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0