Söndagskväll

Lite små ångest inför Måndagen har jag allt, samma visa varje vecka :) Men inte så farligt det brukar gå bra. Imorgon kommer min kollega tillbaka som har haft tre veckors semester så jag ska lämna över vad som hänt med hennes projekt och endast koncentrera mig på mina, mindre rörigt mer fokus!

Vi skulle ha städat av lite här hemma idag men det kom ett Vasalopp imellan som Christian absolut skulle se varje minut av och städa själv kände jag inte för. Städning får helt enkelt bli morgondagens uppdrag här hemma

Eftermiddagen idag spenderades hemma hos Kristin och Andreas, vi fikade på hemgjorda muffins med dumle i, åh så gott! Nu väntar lite Marabou Vinter choklad och ett par Salt och Vineagear chips tillsammans med Luftslottet som sprängdes - Myspys Söndag helt enkelt


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0