Solen är här

Solen skiner och det är varmt i Norrköping idag! Så skönt :) Vi har varit i Valdemarsvik och hjälpt Christians mamma att öppna landet för i år. Jag tog alldeles för mycket kläder på mig, det blev varmt i svart tröja när solen gassade från en nästan blå himmel. Härligt att bara vara ute ett par timmar och plocka i trädgården

Min lite off känsla håller dock i sig... Tror att det ganska mycket beror på att jag är i en sån där trist period när min mage krånglar. Ena stunden känns det bra, nästa stund kan jag inte äta något utan att få ont. Efter en vecka med yogurt och knäckemackar så är jag lite less. Visst har jag ätit annat också men mer än hälften av gångerna har jag fått så ont så jag ångrar mig grymt mycket efteråt. Idag blev det chili con carne med ris och jag känner att det kanske inte var det bästa med kryddstark mat, men men den här perioden borde snart vara över

Tycker vi pratar om vädret istället! I minst två dagar till ska det vara så här fint, härligt när våren äntligen har kommit på riktigt

Vad gör ni idag?
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Usch så jobbigt att magen krånglar igen :( Hoppas verkligen det blir ändring på det snarast så du kan njuta av våren/sommaren till fullo! Kram

2010-05-15 @ 23:03:02
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh vad underbart med sommarväder!!! Men vad trist med din mage. Hoppas det blir bättre snart ;)

2010-05-16 @ 07:28:31
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anette: Ja trist! Idag verkar dock solen ha gott i moln :(

Alexandra: Ja det var så fint igår! Hoppas jag med

2010-05-16 @ 09:27:33
URL: http://shopalot.blogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0