Här hemma...

...är det lite trist - Finns inte så mycket att göra när man inte mår bra, tur att tvn finns :) I soffan har jag bunkrat upp med kuddar och täcke, jag tittar lite på tv, sover en stund, vaknar av att det är både varm och kallt om vartannat, är det det som kanske kallas feber? Jag har ingen termometer så vad vet jag. När jag fryser så skyller jag på att det snöar ute och är ruggit kallt, när jag svettas skyller jag på att det är för att jag drog upp elementen när jag frös

Nu har precis min härliga granne börjat med vad det nu är de gör igen, sågar, bankar, vårt golv vibrerar... Hmm kanske får titta lite mer på tv tills de slutar så jag kan sova en stund igen. Dagen idag ser ungefär ut som dagen igår, trist!



Tidigare idag letade jag igenom lite foton efter ett som jag skulle skicka till mäklaren, jag hittade bilden jag sökte och även denna (som jag inte har skickat till mäklaren). Kommer ni ihåg den fina svarta kallan som jag köpte i Juli? Det är min absoluta favorit blomma. Den blommade över i September, den stod sig så fint så länge! Men jag har den nu på vinter förvaring hos mina föräldrar och hoppas att den kommer åter i sommar igen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0