Planer inför helgen

Äntligen ska vi (nästan) alla ses på Lördag - Vi ska ha en tjejkväll, bara vi tjejer. Det ska bli så roligt! Jag ska stressa hemma hela Fredagskvällen, hela Lördagen och sen hela Söndagen. Men på Lördagkväll ska jag koppla bort allt som har med att fixa klart hemma att göra och bara umgås! Sen ska vi nog gå ut, frågan är bara var?

Som vanligt när det kommer till mig så gillar jag att planera - Redan i helgen började jag planer vad jag ska ha på mig, fast jag har ändrat mig ett par gånger... Först tänkte jag på kjol och en topp, men nja. Sen tänkte jag ha blusen jag köpte på Sisters, men nej det blir väldigt varmt... Nu är jag inne på att vara helsvart - Svart funkar alltid och svart är liksom jag


Jag gillar den här klänningen - Den har en väldigt fin rygg i transperant tyg med många små knappar. Men mockasiner är inte min grej, istället tänkte jag mig ett par högre klackar, kanske dessa


Bilder lånade från Acne
   


Kommentarer
Postat av: Anette

Härligt med roliga planer :) Hoppas det blir kul på lördag!

2010-11-16 @ 23:03:38
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0