Vad var det i påsarna?

De senaste två dagarna har vi bara solat och badat. Det har varit strålande sol och varmt ute, närmare 30 grader, så härligt att bara sola och bada. Nu känner jag mig snart redo att möta hösten, men imorgon blir det lite mer sol & bad innan planet hem går

Tänkte jag skulle visa vad som fanns i påsarna jag visade

På Zara hittade jag den fina lite mindre väskan i skinn med svart och guld färgad rem. Jag letade efter den i Stockholm och Göteborg men hittade den inte där. Lite tur att hitta den här och ett par hundralappar billigare var den också

Jag har inte besökt en Sephora butik förut, så mycket det fanns! Såg nu att det är lite svårt att se vad jag köpte. Men iaf det är superpudret som många skrivit om från Too Faced, primer, ögonmakeup remover och ögonskugga från Sephora



Nu ska vi ut och äta en sista middag här i Alicante! Sangria är ett måste
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0