God morgon på er

Undrar vad som hände med gårdagens inlägg om Cookies, jag skrev det långt tidigare än vad det blev publicerat. Måste ha blivit nåt knas, vi lever i en dators värld :)

Jag som trodde jag höll på att bli bättre igår - Min teori som brukar stämma är nämligen att dagen efter man börjar känna sig sjuk är den värsta, då är man som sjukast, och det var ju i Söndags. Märklig förskylning det här eftersom det tog ända tills sent igår kväll innan jag blev sämre... Ja ja hoppas det snart är över! Imorgon får jag i alla fall inte vara sämre för det väntar en heldag med juridik utbildning så jag vill vara lite pigg

Idag fyller min systerson 7 år - GRATTIS till Herman! Jag ska dit ikväll, en riktigt bra present är inköpt

Men först ska jag göra lite annat
- Jobba, fortsättning på månadsrapporteringen står på schemat, idag två andra rapporter än den vi satt med igår och i förrgår. De som ska göras idag är de enklare, känns skönt att ha tagit den mer komplicerade först
- Till Eglina och göra en snabb fix av naglarna, de har hållt sig sjukt bra den här gången så jag ställde in återbesöket, de håller minst ett par veckor till. Men lite kanter behöver snyggas till så jag ska dit en snabbis
- Hem till Herman och fika, titta när han öppnar paket och träffa resten av familjen

Ha nu en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0