Skönhets shopping

Efter jobbet var jag på en riktig shoppingtur som gick ut på att fylla på badrumskåpet. Jag hade ett presentkort och en rabattkupong på Åhléns (kom precis på att jag faktiskt har en till - den får bli nästa gång)
 

Min absoluta favorit för rengöring av ansiktet är Clinique facial soap - Den flytande använder jag på kvällen eftersom den är bra för att lösa upp sminket. Sen hade de erbjudande, köp 2 produkter få ett kit med gratis saker så jag köpte en tvål också att ha och göra rent ansiktet med på morgonen. Efter att mina presentkort och rabattkuponger var dragna kostade det här 130 kr...


... Sen är det här bonus sakerna - mascara, scrub, foundation, ansiktskräm, serum, ögonkräm, rouge och läppstift - Allt till ett värde av ca 1 100 kr - Jag sa till tjejen i kassan "det här var väl ändå ett riktigt klipp", det höll hon med om


Efter Åhléns gick jag till Apoteket - Det gamla hederliga Apoteket! De säljer serien Apoliva som jag har använt ganska länge nu. Två av mina favorit produkter därifrån är ansiktsvattnet och nattcremen. Ansiktvattnet är milt och tar bort den sista smutsen i ansiktet och nattcremen är bara helt perfekt. Sen att de bara kostar 39 kr resp 69 kr gör att jag gillar dem ännu mer


På Hårvårdsbaren köpte jag ny paddelborste som är skonsam för håret och en värmeskyddande spray från Maria nila - Ny för mig, ska bli kul att prova och jag gillar deras hårspray så det ska nog bli bra
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh, man måste ju älska bonussaker=)

Ser fram emot att ni ska flytta så man får se dig i ditt nya hus =) När blir det?

2011-01-25 @ 21:00:41
URL: http://colorelle.se
Postat av: delinda

underbart med lite skönhetsnytt =)

2011-01-26 @ 00:55:51
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Camilla

Ulrika: Ja de är väldigt bra! Den 30/5 som det ser ut nu så går flyttlasset :)

Delinda: Ja!

2011-01-26 @ 06:30:08
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

Vinnaren i porträtt tävlingen är dragen. Tyvärr blev det inte du, MEN om du vill ha fina bilder på dig så har jag just nu ett otroligt erbjudande för enpersonsfotningar. (kommer bara ha detta ett tag) Intresserad? Mejla mig om mer info och o du är intresserad - [email protected]



(gäller dock inte barn eller vid köp av till någon annan)



Hoppas du får en härlig helg :)!!

2011-01-28 @ 15:02:35
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Camilla

Emma Roodla - Foto: Tack, hoppas du också har en bra helg

2011-01-28 @ 19:01:30
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0