Too Faced Primer & Poreless Powder


                Bild lånad från Eleven

I ett par veckor har jag nu använt det här pudret från Too Faced jag köpte i Spanien- Måste bara berätta för er att jag är helt såld! Jag kommer inte använda ett vanligt puder igen

Min foundation sitter som berget hela dagen lång och blir inte glansig. Huden känns ungefär som porslin - Helt underbart

Beskrivning från Nelly,
Primed & Poreless Powder förvandlar varje foundation till en hög definitions-makeup. Denna silkeslena, genomskinliga finishing puder passar till alla hudtoner samtidigt som den minimerar intrycket av porer och fina linjer
Detta viktlösa puder kan användas ensamt eller under och över foundation för att 'preppa' huden, låsa ner makeup och kontrolla glans för en hy med mjuk, perfekt finish
 


Kommentarer
Postat av: Marie

Det där vore något att testa.

Jag har en förmåga att bli blank direkt, så alla tips på hur man slipper det emottages mer än gärna...



Tack!!



// Kram Marie

2010-09-21 @ 17:13:02
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0