Skor

Min otur med beställningar fortstätter...

Jag skickade tillbaka skorna till Asos, passade på att byta storlek på samma gång de var lite små. Igår fick jag bekräftelsen på returen och att ett par i samma storlek var på väg. Jag mailade tillbaka att jag hade skrivit på returen att jag vill ha en annan storlek och att det såg ut som att paketet inte var skickat än. Svaret kom idag - när det är packat går det inte att ändra. De gav mig rådet att skicka tillbaka de nya när jag har fått dem och skriva en gång till att vilken storlek jag vill ha. Jag svarade att jag hellre vill ha pengarna tillbaka + retur frakterna för sommaren är väl slut innan de hinner komma...
Lattice Jelly Shoe
Bild lånad från Asos

Idag hade jag lite mer tur! De här har jag letat efter utan framgång. Nu fanns de på Skopunktens hemsida - 139kr med frakt :)

Sko
Bild lånad från Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0