Hotellet i Schwiez

Schweiz
Mysigt hotellrum
Täcket är dubbelvikt, det var det största dunbolser jag sett. Superskönt att sova under! Kudden var också gigantisk
Schweiz1
Ingen toadörr...märkligt
När jag tände lampan blev det rött disko ljus där inne - tjooho!

Schweiz2 Såhär rött!

Jag funderade lite på vad det var, väldigt varmt blev det i alla fall. Det var någon slags torklampa att använda efter att man duschat. Skumt...Jag tog en vanlig handduk och efter en stund hittade jag också en till lampknapp som tände ett väl gömt lysrör :)


Kommentarer
Postat av: Sussa

Haha, sannerligen udda! Jag tänkte direkt på sällskapsresan när de åker skidor när jag såg första bilden. Är det inte jättelikt Stig Helmers rum?? =)

2007-12-14 @ 15:54:25
Postat av: Camilla

Jo det är det nog :)
Jag kanske ska tillbaka fler gånger det blir nog samma hotell då också.

2007-12-15 @ 16:36:38
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: nadia

ser fint ut ju, vilket hotel? X

2007-12-19 @ 00:00:25
URL: http://www.glife.se/nadinemperio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0