Mer semester

Oj vad jag ar rod! Fick for mig att jag skulle fa farg lite fortare och anvande olja med 4 i solskyddsfaktor....aj aj det var inte bra, nu ar jag rod.
Massa onyttig mat har det blivit - finns ju efteratt till frukost lunch och middag. Men idag gjorde jag 500m i polen innan jag bytte om fran bikinin i alla fall...
Igar var vi ute med en dykbat och snorklade, det blasde sakert 10m/sek och gick hoga vagor ute pa havet. Stromt var det ocksa sa det var inte enkelt att snorkla, men vad det var fint. Vi har aven ett litet rev utanfor hotell stranden dar vi har snorklat.
I forrgar var vi inne i stan, det blir det inget mer av. Nastan 40 grader den dagen och vindstilla, sa varmt. Vi blev lurade med en gang, akte taxi in for har ar inget stalle man precis vill ta en promenad. Taxi ska ta ca 5 min och kosta i SEK 15-20kr, vi akte i 25 min runt runt....det kostade sen ocksa mycket mer 130kr. Nar vi protesterade sa kunde han inte langre prata engelska. Vi fick senare veta (dock inte av resebolaget) att man kunde hota med att ringa polisen (nr star i rutan pa alla taxi) de blir utan sin licens i 21 dagar och darfor ger de med sig. Men men det blev en promenad i solhettan och sen en riktig kaffe pa ett cafe som tva svenska tjejer har. Det var sa gott, kaffet har smakar inte alls som kaffe...
Imorgon blir det en sista dag pa stranden :)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag är så avundssjuk!! Hopppas ni haft det tipp topp!!

2007-05-23 @ 13:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0