Lördag

Kameran är ute i en båt i Bråviken så det blir ingen bild idag - har på mig mysbyxor och t-shirt
___________________________________________________________________

Tidig morgon, jag vaknade 7,30 - hopplöst att somna om. Jag har svårt att sova länge på helgerna när jag går upp kl 5 måndag till fredag. Däremot när måndagen kommer är jag så trött, känns som jag jag då vant mig och skulle kunna sova länge

Kan ni sova länge på helgerna om ni går upp tidigt i veckorna?
____________________________________________________________________

Jag vill köpa ett par svarta jeans, men inte hel svarta utan lite slitna.
Blir nog ett par Acne den här gången också

Svarta jeans - Acne Hep Display
Bild lånad från Acne

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja Acne är kanon!

2007-10-20 @ 16:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0