God Morgon Söndag!

Humör: Toppen!
Gjort: Vaknat, busat med Skrållan och ätit frukost
Planer: Jag ska nog hälsa på en vän som har fått en liten dotter
Ser på: Bloggar, har hunnit med Glitzy, Alexandra, Linn, Käthe och Petra
Lyssnar på: Det är tyst här hemma, jag hör tv'n från sovrummet lite svagt. En hemlis, Christian tittar på barnprogram, det brukar hända på helgerna :)
Läser: Jag läste Expressen Fredag när vi åt frukost
Dricker: Kaffe 2 koppar är slut
Äter: Mörkt bröd med rödbetsallad och köttbullar - Kan det bli mer juligt?
Bästa: I morgon ska jag jobba en stund, har tänkt rensa mitt skrivbord och mailbox och sen behöver jag arkivera beställningar. Vet ni jag ser fram emot att jobba fast det är jul snart :) När det är renast så kommer det kännas mycket bättre när jag kommer tillbaka
Sämsta: Just nu är det inget som är sämst
Barn: Nej
Väder: Blå himmel och sol - Härligt!
 

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Svar: Åå, men det är ju lika hos oss. Jag fick ta bort glittret och bära undan julklapparna efter en halvtimmes röj... man kan bli galen ju! Hoppas hon är lugnare till nästa jul, det är ju liksom ingen jul utan gran.

Hoppas ni får en mysig 4:e advent hos er!

Kram!

2008-12-21 @ 13:44:01
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

C a m i l l a: Tack ni också!

2008-12-21 @ 14:32:35
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0