Lördag morgon

Humör: Inte alls bra! Jag har inte sovit alls bra i natt, huvudet värker så mycket så jag har vaknat hela tiden
Gjort: Ätit frukost. Städat upp i köket, Skrållan välte adventsljusstaken så två lampor gick sönder, nu måste vi köpa nya
Planer: Inget alls idag
Ser på: Skärmen till datorn
Lyssnar på: Surret från datorn
Läser: NT
Dricker: Kaffe, men idag blir det bara en kopp, jag känner mig inte sugen på mer. Julmust drack jag också förresten
Äter: Smörgås utan pålägg
Bästa: Det är jul snart
Sämsta: Trodde jag skulle känna mig bättre idag, nu har jag ju ändå varit sjuk i 4 dagar!
Barn: Nej
Väder: Mulet och dimmigt
Dagens tanke: Det är för tjockt med slem i mitt huvud för att jag ska kunna tänka
En nyhet: Kommer inte på något... Bläddrade så fort genom tidningen så inget fastnade
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Bra läsning! =)

2008-12-06 @ 10:56:04
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Jag tror att jag fått din bloggbacill, för jag är också helt däckad. Trök...

Kram!

2008-12-06 @ 19:18:39
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0