Onsdag

16/1-08
¤ Tröja - H&M ¤ Jeans - Acne ¤ Stövlar - Vagabond

Äntligen hemma igen! Jag har varit i Schweiz på en lite kort resa. Jag åkte efter jobbet i måndags och var framme på hotellet (samma som sist) vid 23. Tisdagen bestod av ett möte och en väldigt god luch. Meningen var att vi skulle åka hem kl 17,10 från Zurich och sen byta i Köpenhamn och för att vara hemma kl 21. En lagom sen resa, jag tänkte se Carolina Gynnings program på kanal 5. Men planet från Zurich var FÖRSENAT och vi missade det till Norrköping med ca 10 min. Sur och grinig trängde jag mig före kön till ombokningen, gav det onda ögat till tjejen som skulle ha nummer lappen jag norpade, resten av de som väntade på att få ta nummer lapp tittade jag inte på :) Ja, planet hade gått och nästa skulle gå 3 timmar senare!!! En mat biljett på 75kr var kompensationen...Hemma var jag kl 23,55 precis som förra gången
 

Kommentarer
Postat av: byron

Riktigt snygga stövlar!

2008-01-19 @ 21:32:55
URL: http://gatto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0