Stipes

"Stars and Stripes" är visst vårens tema :)

Jag har en stjärnklänning som tyvärr är för lite använd. Kanske ska ha den imorgon på 30 års festen?!

Sen är det ju de här älskade ränderna. Den randiga tröjan från Hope har jag använt massor - superkvalité. Sen köpte jag en vit/blå randig på H&M som jag också har använt många gånger. Tyvärr har den ändrat lite form och utseende efter ett par tvättar. Idag inne i Boomerang affären så hittade jag en nästan likadan. Fast i bättre tyg och långa ärmar - 599 kr är inte direkt billigt för en tröja men den är värd varenda krona! Tjejen i kassan log lite eftersom jag hade min randiga tröja från H&M på mig. Jag förklarade orsaken till att jag köpte en snarlik


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan. Läste på Käthes sida att du skulle sälja dina chinos, har du dom kvar?

Du får jättegärna maila mig!

Mvh Matilda

2008-05-25 @ 08:35:17
Postat av: Anette

Snygg klassiker!

2008-05-25 @ 19:26:17
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anette: Ja det är den verkligen

2008-05-25 @ 19:47:15
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0