God Middag!

Jag har sovit från och till ända fram till 12,30 :) Helt underbart nu är jag helt utvilad och vansinnigt sugen på smågodis

Humör: Glad men något illamåendes men det håller på att gå över
Gjort: Sovit, sovit zzz - Ätit mat
Planer: Gå till videoaffären (som ligger i samma hus som vi bor i) och köpa smågodis
Ser på: Skärmen

Lyssnar på: Tystnaden
Läser: Gårdagens Aftonblad
Dricker: Ramlös blåbär i ganska stora mängder
Äter: Yougurt till frukost och köttfärssås till lunch
Bästa: Att jag hade jätte kul igår
Sämsta: Jag längtar till våren
Barn: Nej inga såna
Väder: Mulet
Dagens tanke: Jag ska ringa en städhjälp :) Annica ska träffa en och är hon bra ska jag också ringa henne
En nyhet: Kom inte på nåt
 


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Härligt att du hade en rolig kväll i går, då kan det vara värt att må lite illa dagen efter. Hoppas du fick tag på en massa gott smågodis att knapra på.

Jo, det går bättre med katterna även här, men precis som hos dig mår Maja bäst då Saga sover, så att hon får vara ifred. Saga är så jobbig på Maja ibland, hon ska busa och leka och bråka.

Kram!

2008-11-16 @ 15:24:56
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0