Många 3 om mig

Jag har blivit utmanad av Alexandra :)

Tre saker som skrämmer mig:
    * framtiden (lite i alla fall)
    * mardrömmar som blir sanndrömmar
    * att mina nära & kära ska försvinna

Tre personer som får mig att skratta:
    *  Skrållan
    *  vänner
    *  Jessica

Tre saker jag älskar:
    * min familj
    * mina vänner
    * mina katter

Tre saker jag hatar:
    * djurplågeri
    * människor som inte kan skita i andra
    * social oförmåga


Tre saker jag inte förstår:
    * att andra inte förstår vad jag menar
    * skitsnack
    * social oförmåga (måste vara skit trist)

Tre saker som finns på mitt skrivbord: 
    * 2 mobiler
    * kalender
    * kartongen till min Volumaster

Tre saker jag gör just nu:
    * bloggar, skriver den här listan
    * tittar på Wilma
    * är extremt godissugen

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
    * vinna massa pengar tack! 
    * göra karriär
    * åka på många varma resor

Tre saker jag kan göra:
    * lyssna på hur männsikor säger saker inte vad de säger - lyhörd
    * shoppa massor
    * förr kunde jag få saker att röra sig genom att stirra på dem. Nu har jag inte testat på länge för jag tycker det är läskigt

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * ditt hjärta
   * din mamma
   * nyheter

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    * spanska som jag en gång försökte lära mig
    * photoshop
    * mitt jobb ännu bättre

Tre favoriträtter:
    * Sushi
    * Blomkål i ugn med bacon
    * Färskpotatis i ugn med gott kött till

Nu utmanar jag Charlotte, Kirre och Ulrika om fler vill bli utmande så är ni det också
 
 


Kommentarer
Postat av: susanna

Skämtar du! Kan du flytta saker när du tittar på dem?Som vad? Du måste pröva igen!!! kRAM

2008-11-27 @ 14:02:59
Postat av: Camilla

Susanna: Jag kunde förut, ex kunde jag få saker som hängde från taket (torkade blommor) att snurra. Först kunde jag tänka höger då snurrade de åt höger, sen när jag bytte till vänster så bytte de också håll

2008-11-29 @ 17:27:34
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0