Dagen idag

Lite inspiration igen. Alexandra har en massa bra ideér, läs hennes blogg! Det här har hon blivit inspirerad av Engla att skriva detta - Jag hänger på. Förresten Alexandras blogg är den första jag läser varje morgon, hon brukar var uppe tidigt :)

Humör: Glad - Har absolut inga problem med mornar
Gjort: Gosat med Wilma, lyssnat på Stieg Larsson, läst tidningen och ätit frukost. Shoppat har jag gjort också fast klockan bara är 9
Planer: Hmm det är tänkt att jag ska städa garderoberna. Men jag vet inte om vi har stora säckar så kan göra mig av med en del kläder? Finns det inga hemma så byter liksom kläderna bara rum
Ser på: Just nu - Min blogg
Lyssnar på: Tystnad
Läser: Läser inget just nu, lyssnar på ljudbok istället - Stieg Larsson Luftslottet som sprängdes

Dricker: Kaffe med mjölk följde med mig till datorn
Äter: Jag åt 1 1/2 macka med skinka till frukost

Bästa: Att det är lördag morgon - Hela helgen är kvar
Sämsta: Jag vill inte städa garderoberna, eller jag vill för just nu hittar jag inget men det är tråkigt att genomföra. Personal assistant anyone?
Barn: Nä det har vi inga. Men om exakt en vecka ska vi vakna med en kattunge här hemma. Det var 9 år sedan jag hade en kattunge. Christian tror vi är lite gamla och inte kommer orka, haha!
Väder: Det var soligt men nu har molnen kommit
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0