En lista

Hittade den här hos Alexandra - Jag hittar många bra listor hos henne

OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN:
Camilla Elisabet Kristina
FÖDD: 27 April 1979
BOR: I Norrköping
SMEKNAMN: Camilla
FAMILJ: Sambo Christian och katterna
INTRESSEN: Mode, kläder, familj och att umgås med vänner
SKOLA: Studenten -98 och examen i Kvalificerat Inköp -06

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
SAKNAT NÅGON: Ja
ÅNGRAT NÅGOT: Ja (Jag har alltid dåligt samvete för allt jag borde göra eller borde göra snabbare...)
LJUGIT: Nån vit lögn kanske
SVIKIT NÅGON: Nej tror inte det
KÄNT DIG SÄMST: Ja
GRÅTIT: Ja
SKRATTAT: Ja det också
VARIT SJUK: Nej, trott att en förskylning varti på g några gånger och druckit C vitamin brus
VARIT UTOMLANDS: Nej det var förra månaden

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: På sista tiden Ja
SKRATTAR DU OFTA: Ja
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Stressad
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Jag har varit ledsen för vår kisse Lillsvans :(
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nej
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Vet inte men säkert

KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Han fanns redan innan
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Inte nu längre ;)
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Tror inte det
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Javisst men ibland kan det vara svårt
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Ja
OM JA, VEM: Vem tror ni?
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: 1
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: Nä jag är för gammal
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja vem har inte det
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Javisst
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Roliga, trygga
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång - Minst 190 cm
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Spelar inte så stor roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Ha ha tonårsvarning

DITT UTSEENDE-

BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett
ÖGON FÄRG: Blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Page
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Ibland och ibland inte
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Inte så ofta, mer av det. Haha! Vacker hörde jag senast i våras (inte från Christian alltså utan en annan kille) Som en fotomodell har jag hört
ELLER TVÄRTOM? :  Nej
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:  Ja när jag var yngre och såg ut som ett benrangel
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Inte idag
SMINKAR DU DIG: Ja oftast
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: Jag behöver dölja mina mörka ringar under ögonen
SÄMSTA KOMMENTAR DU FÅTT: Kommer inte på nåt nu men säkert

Alla som vill tycker jag ska hänga på!
 

Kommentarer
Postat av: queenpeach

rolig lista!Hoppas du har en bra kväll! jag ska festa i min fina rosa volang klänning :D

2008-10-14 @ 21:18:36
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Petra

Kul att få veta mer om dig!

2008-10-14 @ 22:11:14
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Camilla

Queenpeach: Låter kul!

Petra: Ja häng på du med

2008-10-15 @ 06:11:04
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0