Fredag


¤ Tröja - Lindex ¤ Klänning - H&M ¤ Boots - Din Sko

Vilken dag! När jag kom till jobbet så fungerade inte mitt passerkort, sen när jag kom till min dator så fungerade inte mitt inloggning... Jag ringde då helpdesk och frågade vad som hänt. Orsaken visade sig vara att jag blev anställd i onsdags på det företag där jag tidigare varit konsult. Men ingen hade lagt en beställning på mina behörigheter. Min chef hade helt enkelt glömt eftersom jag har varit där så länge. I alla fall så skapades en beställning som min chef godkände - Jag ringde helpdesk igen. Men det fanns fortfarande ingen beställning - Den fanns däremot hos en annan chef som när jag ringde honom sa att han var i Barcelona och kan fixa detta på måndag :) Jag har sorterat papper hela dagen... Eller nästan - 2 möten har jag varit på också och ätit en bit tårta eftersom det firades en sak

Hur har er dag varit?
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, har du också införskaffat Lindexkoftan - den omskrivna? =) Jättesnygg är den!

2008-10-03 @ 21:31:40
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Camilla

Petra: Ja jag passade på när det var 30% rabatt på ett köp

2008-10-04 @ 09:29:36
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0