Fredagen

Hörrni det är fredag!! Ikväll ska jag nog äta sushi - Min special är 4 lax, 4 räka och 2 avokado

Humör: Flummig
Gjort: Jobbat förmiddagen klart - Ätit lite lunch (den blev lite senare än vanligt)
Planer: Jobba klart, gå hem till kissarna och sen posta paket
Ser på: Skärmen

Lyssnar på: Ljudet från gatan
Läser: Dokument fortfarande
Dricker: Kaffe och vatten hittills idag

Äter: Frysmat med ris, kyckling och grönsaker
Bästa: Som jag sa det är fredag
Sämsta: Tiden springer iväg
Barn: Nej en liten kisse som har börjat jaga en stor kisse finns dock
Väder: Blå himmel och sol
 


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mmmm! I ♥ sushi! Jag brukar köpa vegetarisk ibland och då är avocado favoriten. :)

Kram!

2008-10-19 @ 15:41:08
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0