God Kväll Fredag

Humör: Härligt Fredags trött :)
Gjort: Jobbat och ätit 10 bitar sushi när vi kom hem. Sen kom jag på att jag missat veckans viktigaste deadline och kände att jag behövde ringa min chef. Jag har en jätte bra chef som lyssnade och sa att jag kan fixa det på måndag morgon och ha en bra helg nu.
Planer: Jag ska se på tv och äta smågodis
Ser på: Datorn

Lyssnar på: Christian som pratar
Läser: Dokument på jobbet
Dricker: Loka Jordgubb/Lime

Äter: Sushi
Bästa: Att jag har en så bra chef
Sämsta: Mitt minne
Barn: Syrrans son var här igår - Den Lilla Katten (Skrållan) blev beskylld för att ha startat Nintendot. Andra gången ett barn säger så
Väder: Mörkt
Dagens tanke: Var tog veckan vägen - Hur ska jag hinna allt
En nyhet: Nej ingen idag

Har ni gjort nåt kul?
 


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ååå, sushi! Äter dina katter det? Min är ibland galen i sushi, hon mjauar riktigt bestämt. Ibland bryr hon sig inte alls om det.

Gott är det tycker jag. =)

Och din Christian verkar prata jämt, i alla dina listor. =) Trevligt med en social man.

Kram på dig!

2008-10-24 @ 18:56:38
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Camilla: Nej hon har inte smakat, och den lilla får bara kattmat än så länge. Snart är det dax för lite kokt fisk

2008-10-25 @ 10:33:08
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0