God Morgon!

Jag har sovit med Skrållan inatt - Ja vi har fortfarande separata sovrum :) Hon ville leka en halvtimme vid kl 3 - Annars gick det bra förutom att hon två gånger bajsade i sängen...

Humör: Jag är trött!
Gjort: Sovit - Ätit - Tittat lite på andra bloggar
Planer: Vet inte... Något ska vi väl hitta på
Ser på: En bild av Skrållan som slickar sig runt munnen
Lyssnar på: Idag är det diskmaskinen
Läser: Lyssnar på - Luftslottet som sprängdes. Jag satte på Ipoden kl 6,30 imorse och lyssnade när Skrållan lekte men sen somnade visst både hon och jag - Jag vaknade igen kl 9 så nu får jag leta upp var jag egentligen är
Dricker: Kaffe med mjölk
Äter: Vi åt minibaugetter - Såna där man gör klara i ugnen till frukost med smör. Så mycket smör så det droppade från mackan
Bästa: Jag känner att jag blev klar med en massa saker igår på jobbet så jag verkligen kan känna att det är helg nu
Sämsta: Idag är inget dåligt - Jo förresten jag har för lite pengar på mitt konto :)
Barn: Vi hade kompisar här igår med deras två barn 2 och 4 år. Barn är lite roliga och påhittiga. Pojken som är 4 råkade stöta till sin mugg med läsk i vardagsrummet när vi var i köket. Han kom och sa till oss "Jag tror den lilla katten har haft ut läsken", problemet är bara att Skrållan kan inte hoppa upp på bordet än för hon är för liten :)
Väder: Grått - Ush det börjar bli så mörkt ute så man behöver ha lampor tända på dagen...
 


Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Haha, barn är ju för roliga! :P Och din lilla misse är ju hur söt som helst, vill bara gosa med henne ;)

Så snyg du är i håret! FIn färg, fin frilla :)

2008-10-11 @ 10:50:16
URL: http://graceful.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sweetheart: Ja de kan vara så söta :)

2008-10-11 @ 11:45:25
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anette

Ledsen att jag fortfarande inte gjort utmaningen du skickade till mig, hemskt så tiden rinner iväg och jag glömmer hela tiden bort det, kommer på det nu när jag måste lägga mig, jobbar ju 6.45-16 imorrn...

Ska försöka fixa det nån gång snart :)

KRAM

2008-10-11 @ 23:04:25
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anette: Ska bli roligt att läsa :)

2008-10-12 @ 10:56:12
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0