Kofta från Hope


Bild lånad från Hope

Jag beställde den greishfärgade koftan från Hope - Hittde rätt stl hos Branten. Den är hur fin som helst och kommer användas flitigt i höst och vinter. Men jag hade missat en sak, det fattas två knapphål längst ner. Eller det var det jag hade missat de fattas inte för det ska inte vara några där. Jag fotade "missen" imorse och tänkte skicka ett mail till Branten men tänkte att jag först kollar bilderna på Branten och Hope- Tur att jag gjorde det. Lite pinsamt om jag skickat ett mail och förklarat att det var fel på koftan när det ska vara så
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Du menar att den är lite sné?! Den är snygg...jag köpte en i svart :-)

2008-10-11 @ 16:38:47
URL: http://miasvardag.wordpress.com
Postat av: Camilla

Mia: Lite sne är den också det är fint, men det jag menade är att det är liksom 5 knappar rakt ner men bara 3 knapphål

2008-10-11 @ 17:29:55
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0