Tisdag

Tisdagen som bara försvann - Var tog den vägen, vad har jag hunnit idag? Känns mest som jag var på jobbet och vände fast jag jobbade i 9 timmar...

Humör: Tröttis!
Gjort: Det mesta - Nu ska jag bara äta en macka, se på tv och sen sova
Planer: Skrapa en tisslott
Ser på: Skärmen

Lyssnar på: Tystnad
Läser: Dokument (nu igen)
Dricker: Lite mycket kaffe - Loka päron också

Äter: Ska äta mörkt bröd med bie ost på - Mums
Bästa: Det är kväll
Sämsta: Tiden - Den är fortfarande knapp
Barn: Nej
Väder: Svart ute men jag vet att det har regnat idag
Dagens tanke: Fy vad jag kan vara bra ibland ;)
En nyhet: Vet inte om jag kommer på nåt idag

Vad har ni gjort?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0