Matförgiftad?

Igår berättade jag att jag bara åt 100 g mörk choklad till luch - Gud så hungrig jag var när jag kom hem! Vi köpte med oss thai mat och jag åt massor... Direkt efter kände jag hur illa jag mådde :( Tänkte att det nog var för jag åt så fort och mycket på en gång. Men icke... Den där maten åkte hiss mellan min mage och hals hela natten - Jag sov pissdåligt undrade bara när jag skulle vara tvungen att rusa till toan. Jag mår precis lika illa nu som jag gjorde då. Vi som ska åka på lördag! Jag har massor att planera och packa inför resan... Jag har inte tid med det här!

Varför är jag inte en fattig student eller en matlagningsglad tant? Då hade jag lagat mat
  

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag önskar att jag också lagade mer mat...

2008-09-04 @ 16:11:56
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0