Utmanad

Jag har blivit utmanad av Anni Honey

KLÄDER
Skor: Ballerinas eller boots
Sneakers: Svarta converse
Jeans: Acne
T-shirt: Vit, svart eller randig
Underkläder: Bh helst med lite spets

ACCESSOARER
Väska: Jag letar! Just nu en Bayswater (men den är för tung)
Plånbok: En billig en
Solglasögon: Nä dom har jag lagt undan för i år
Klocka: Casio

TEKNIK
Tv: Två platta LCD en 32'' och en 42''
Stereo: Nope
Mobiltelefon: Sony Ericsson
Mp3: Ipod
Dator: En stationär från Dell som nog är 5-6 år men fungerar bra fortfarande
En liten laptop så småningom - En såndär på under 1 kg

BADRUM
Tandkräm: Colgate - En vit. Jag gillar inte blå gel de smakar illa
Tvål: Nivea
Parfym: Clean, Warm Cotton och D&G, Light blue
Medicin: Panodil
Vitamin: C när jag känner mig lite risig
Huvudvärkstablett: Får sällan huvudvärk...

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa Jordgubb/Lime är favorit just nu. Dricker ca 5l mineralvatten/vecka
Vin: Rött eller rosé
Bröd: Grovt bröd
Glass: Nja jag gillar inte riktigt glass

HEMMA
Säng: Ja en ny
Lakan: Helst vitt men sambon gillar färg
Espressomaskin: Nej
Kylskåp: Ett vitt

FÄRDMEDEL
Bil: Saab 9-3
Taxibolag: Åker så sällan taxi eftersom vi bor mitt i stan
Cykel: Det finns en i förrådet men länge sen den var framme

ÖVRIGT
Frisörsalong: Hair'n Beauty, hos Frida 
Bank: Handelsbanken och nybilven kund i Ica banken

Jag utmanar - Anette - Kristin - Ulrika - Charlotte
 

Kommentarer
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

sådana listor är kul ibland faktiskt, tidsfördriv^^

2008-09-30 @ 12:54:07
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: EMMA

När kommer shoppingfynden från Sthlm? Jag är lite nyfiken. Ha en bra dag!

2008-09-30 @ 13:40:43
URL: http://luxe.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Sara-Misscupcake: Ja lite att göra en stund på morgonen. Jag lyckades ju gå upp alldeles för tidigt

Emma: Det ska jag visa, lite dåligt med tid just nu bara

2008-09-30 @ 18:30:03
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0