Taxfree

Nu är det bara lite mer än en vecka tills vi åker till El Gouna/Egypten. Ska bli superhärligt med sol o bad i vecka och bara vara. Vi åker med Apollo och har fått hem Taxfree katalogen för att handla på flyget. Jag har beställt två saker



Förr gillade jag inte riktigt bodylotion, tyckte att det blir kladdigt och lägger sig som en hinna på huden. Men innan jul köpte jag Biotherm Lait Corporel och är sen dess helt fast. Den är lätt i konsitensen och går in i huden, lukar dessutom fräscht. Samtidigt som jag köpte den så köpte jag också Kanebo Sensai foundation och puder i ett. Den har jag också fastnat för och Kanebo Sensai Smoothing Water Makeup Base ska användas under för ett ännu bättre resultat, nu ska den också testas
 

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Å, vad härligt att få åka utomlands snart. :) Jag har inte testat någon av de två du tipsar om. Ska lägga dem på minnet till nästa gång vi åker utomlands. Jag brukar passa på att köpa Dior Lipmaximizer - den är helt underbar, både snygg och bra - men svindyr tyvärr. Kram! Hoppas du haft en skön påskhelg, trots den där eländiga blåsan.

2009-04-12 @ 21:41:16
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

C a m i l l a: Visst är det bra med taxfree :)

2009-04-13 @ 08:19:36
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0